-Sağ ol, dedi adam.
-Niçin? diye sordu kadın.
-Geldiğin için, diye yanıtladı adam.
-Sen de sağ ol, dedi kadın.
Akşamın bir vakti, kadın tam bahçe kapısından içeri girecekken bu teşekkürle -teşekküre dair sorgula-ma- son kez geriye dönüp bakmıştı.
Kim bilir?
Belki de teşekküre hiç gerek yoktu...
(2004)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder