Her türkü bir ağıttır,
'Seven'den 'sevilen'e yakılan.
Sunulmuş iki seçenek vardır...
Ve her türkünün varış noktası aynıdır:
"Ya beni de götür ya sen de gitme"
'Seven' nasıl çaresizse 'sevilen' de çaresizdir artık..
Tek çare birlikte olmaktır.
Her türkü nicedir kavuşamayan iki sevgilinin vuslatıdır aslında... (2004)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder