…İnsan kötülük yapmayı neden seçer? Hangi duygunun eyleme
geçmiş halidir bu?
…Hırsla, egoyla kirletiyoruz kendimizi. Karşımızdakini aptal
sanma hastalığına tutulup aslında biz küçülüyoruz.
…Gerçek bir öz güvenle yaşamak yerine güvensizliğimizi sığ
bir kendini beğenmişliğin altına saklıyoruz. Kusurlarımız, halının altına
süpürülen tozlar gibi…
…Kibir var bir de tabii, başkasını beğenmemek… Kim sormuş ki
kendine “Ne haddime?” diye? Kim kendine hesap sorabilecek kadar cesur?
…Zorbalık… Ruhuyla, kişiliğiyle çökmüş kişinin güç gösterisi
sadece… Kim bilir, hangi zayıflığını örtbas etmek ister? Kim ki zorbadır, bilin
ki acınacak haldedir.
…Vicdan muhasebesi, aslında, acaba birinin kalbine verdiğim
sızı döner dolaşır da benim kalbimi kanatır mı münakaşası, içten içe can yakıcı…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder